loveislikeyou

Alla inlägg under november 2014

mat

Av Elin A - 25 november 2014 16:16

Så haft en ledig eftermidag för att jag skulle till psykologen. Det gick bra. Sedan åt vi på sjukhuset. När vi var påväg hem från det så stanna vi och handla så det blev det en fika. Sådant är alltid mysigt.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 25 november 2014 07:13

En vanlig fukost består av 2 mackor med smör och pålägg. Så som skinka eller leverpastej. Och fan saft orange med bubbel vatten.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 24 november 2014 16:31

Har vairt på skara skolscen idag. Det var super kul. Vi såg på en förestäning som heter apatiska för nybörjare som var en klass slutprudoktion. Den handalade om apatiska föyktingbarn skulle jag säga fast från olika synvinklar. Så som andra barns staten och sådant. Jag älskade den värkligen. Men den var endå jobbog att se det är ett sådant berörande ämne. Tog ju inga bilder under förestälningen men några på scenografin.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 24 november 2014 00:17

  '

pöss och kram<3

Av Elin A - 23 november 2014 19:32

     

Bjuder på fotton från i sommras när jag och en kompis fottade.


Så som ni förtår har jag varit med min pojkvän i hälgen. Då blir uppdateringen lite si sådär.. Vilket jag tycker är synd jag älskar ju att blogga. Men ja ibland. Men vi har faktist gjort saker ihälgen. Han var här och vi har varit på invigning av ett badhus. Och varit på scouterna och bakat lussekatter. Han åkte bil hitt så vi hade en väldig frihet. 


Pöss och kram<3

Av Elin A - 22 november 2014 09:00

                 


Pöss och kram<3


Av Elin A - 21 november 2014 17:21

Är just nu hos min mormor. Ligger i soffan och slötittar på tv. Det käns så skönt att få ligga här och slappa. Är extremt trött men ska inte sova. Hoppas jag iallafall.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 21 november 2014 12:02

Vi var ju med en jounarlist i början av veckan. Närmare bestämt i tisdags. Idag så hörde dem av sig och svaret var: vi kommer inte att publisera er artikel för er egen säkerhet. Jag vet inte vad man ska tycka om detta. Jag är såå irriterad men endå rädd. Jag fattar inte vad som man kan vara farligt. Men endå taggad att driva detta vidare.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards