loveislikeyou

Alla inlägg under november 2014

Av Elin A - 21 november 2014 09:21

Så har nyss haft samhäll. Vi snackar om politik i usa. Det är inte så intresant. Snarare komplicerat. Har snart prov tydligen. Det kan bli spännande. Jag kan även säga att jag är extremt trött.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 20 november 2014 16:39

Så nu är det så att jag är totalt beroende av ett mobil spel. Detta heter: happy poo. Det är inget specigelt med detta. Man är en hög med bajs som hoppar omkrong och samlar pengar och äpplen samt undviker bin. Så här får ni se min "karaktär".

Pöss och kram<3

Av Elin A - 20 november 2014 13:15

Så haft 2 teaterlektioner. Första hade vi barnprudoktions arbete. Jag var i kostym bunken och letade kläder.
Den andra gjorde vi redovisningar om smink och hår historia från 20-talet. Det var nice.
De snyggaste är nog 50- talet och 80- talet tror jag.
Köpte även nyss en kaka.
Pöss och kram

DLG

Av Elin A - 19 november 2014 22:44

Så idag har jag varit på öppet hus på de la gardi tillsammans med min syster och hennes kompis. Vi hade väldigt kul. God matt och roligt hade vi.

Pöss och kram<3

ssu

Av Elin A - 19 november 2014 17:10

Så är på möte med ssu. Det år väldigt kul. Om inte annat så är de gott mef fika och umgäng mycket skratt är det iallfall.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 18 november 2014 15:41

Idag var tidning här på skolan. Jag och en till var där och berättade om våran kompis behandling av skolan. Denna gemensama kompis var även med. Jag är väldigt nöjd med detta att vi fixad detta. Så nu är det bara att vänta tills det publiceras. Jag är taggad. Det är i SKLT så håll ukik.

pöss och kram <3

Av Elin A - 18 november 2014 07:07

Så igår har vi scoutmöte med baconostarna. Det gick väll relativt bra skulle jag säga. Vi fick bestämt en hel del och vi åt glass och kladdkaka. Vi håller på att planera ett ting som kommer hållas i vår. Det ska bli väldigt spännande. Jag är ekonomi ansvarig och märkes ansvarig.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 17 november 2014 22:16


Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards