loveislikeyou

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin A - 28 mars 2015 09:34

Inatt har jag sovit helt underbar. Precis ätit frukost och nu ska vi checka ut och gå till mötet. Är såå taggad så det är inte sant.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 27 mars 2015 21:51

Äntligen kommit till hotellet. Jag är helt slut. Det är såå fint här. Är trött och varm så vet inte om jag ska dursha eller sova. Men är såå taggad inför imorgon.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 27 mars 2015 17:37

Jag sitter just nu på ett tåg påväg till Stockholm. Jag är så taggad fast lite närvös. Jag ska träffa en tjej när jag kommer fram och sedan ska vi till ett hotel. Imorgon är det ett spännande för då är det ett möte jag inte tänker berätta Om nu för ni får vänta tills i morgon.

Ser på totally spiers fast min data dör snart och see inget utag. Skriver även om mobbning det är väldigt intresant.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 27 mars 2015 12:25

Har 37,5 så har forfrande feber. Är inte i skolan idag men har precis varit hos en psykolog och snackat. Vi åt även på sjukhusen. Jag är super trött så ska försöka sova nu på hemvägen.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 26 mars 2015 19:35

När min kompis sluta skolan kom hon till mig. Det som är bra är att båda är tyo lika sega. Vi ser på trolljägarna det är super mysigt. Hon hade även köpt lite fika. Och självklart är nutella med där.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 26 mars 2015 12:26

Så jag var i skolan i dag. Men jag fick åka hem. Med tanke på att jag har 38,6 grader feber. Jag mår skit, jag har huvudvärk och ont imagen. Även väldigt trött för att jag har drömtm massa mardrömmar inatt så fort jag somnat så har det kommit en fortsättning så det är som samma dröm fast en fortsättning.


Vill även be er om tips. Jag ska vara med en kompis på måndag och vi ska göra massa video tillsammans. Kolla gärna in hennes blogg hääär.  Kom med tips på vad för videos ni ville se på min kanal och som jag kan göra med en kompis. 


Pöss och Kram<3

   

Av Elin A - 25 mars 2015 20:23

På ssu mötet idag så hade jag och min kompis köpt pizza och nutella. Det var såå gott. Bland annat hade jag gurka på pizzan och doppade pommes i nutella. Alltså så gott.

vill även säga att ssu skara har ett instagram konto som jag idag har fått ta över.  Fast det har inte uppdaterats något innan jag fick det. Men nu ska det bli ändring på det. 


Pöss och kram<3

       

SSU
Av Elin A - 25 mars 2015 08:27

Hahah tänkte gör så att jag berättar var jag köpt mina kläder jag har idag men insåg att jag inte har någon anning om vart det jag har på mig kommer ifrån. tajtsen kommer från ullared och är träningsbyxor och skarfen kommer från bloufox. Annars har jag ingen aning.


Har för övrig pajat minna skor insåg jag idag. Vilket inte käns så kul. Tror inte jag har några bättre skor hemma häller så det blir trasiga skor som gäller idag då.


Pöss och Kram<3 

   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards