loveislikeyou

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin A - 5 mars 2015 07:06

Så nu räknar jag med att våren är här. Det är mars en vår månad. Det är en underbar soluppgång när jag väntar på bussen. Och jag såg fåglar i min träddgård. Det är underbart. Älskar värkligen detta specigelt när det är ljust på morgonen.

Men det var tyvärr frost eller ja är frost fortfarande ute det är extemt tråkigt. Men man får väll inte allt man vill.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 3 mars 2015 14:29

Tajts: hm
Ubderkjol: facebook
Kjol: facebook
Tröja: estet
Tjocktröja:estet

Svårt att säga pris

Pöss och kram<3

Av Elin A - 3 mars 2015 07:11

Igår gick min eftermidag faktist ihop. Först hade jag teori mellan 16 till 18 jag var faktist inte själv idag utan det var 2 till men endå var vi klara vid 17:20.

Sedan bar det direkt av till scouterna så ingen rast ingen ro. Där planera vi inför tinget det gick bra vi närmar oss det är super kul. Sedan planerade vi framtida möten och vad vi vill göra med våra pengar.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 2 mars 2015 14:10

100 dagar kvar tills pride i Göteborg. Datumet 10–14 juni är det dags. Jag har varit på pride en gång förut och jag är så taggad på att åka ditt igen. Jag kommer åka ditt iår med några vänner om allt går som planerat. Föra året var dag där på ett scoutläger det är förövrigt där dem andra bilderna kommer från. Det är en av dem heftigaste upplevelserna jag har varit på. Kommer försöka åka på mer pridefestivaler i år men får se hur det bilr. 

 

Pöss och Kram<3 


         

Av Elin A - 2 mars 2015 07:14

Så igår var jag på kalas hos min kusin. Hon har nyss fyllt sju år. Det började i kyrkan men inte alls så kul specigelt med den presten. Men det var intresant. Sedan åkte vi hem till min Kusin. Det hände inte Mycket men vi spelade kort massa kort och lekta kurragömma.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards