loveislikeyou

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin A - 16 mars 2015 09:00



frågor och utmaningar komentera här


pöss och kram<3 

 

Av Elin A - 16 mars 2015 05:40

igår berättade jag att radion var här och intervjuade mig. det var ett kort inslag av det vid 12.20 igår kommer även vara på radion någon gång på förmidagen. Men ni kan även lyssna på det häääär. Der handlar om den filmen jag gjorde om mibbning. 


pöss och kram <3

 

Av Elin A - 15 mars 2015 16:28

Varit i skövde på scoutårsmöte vilket har varit interesant och kul. Vi fick spännande mat med en underbar efteret.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 15 mars 2015 08:20

P4 skaraborg var precis här och intervjuade mig. Jag var sjukt närvös. Men det nog ganska bra endå. Jag fick sakt vad jag ville och det kommer nog ut under dagen idag eller i morgon. Hoppas det är bra och att jag inte låter så närvös som jag kände mig. Men bara att hoppas. När det är uppe kommer jag länka det här.


Pöss och kram<3  

 

Av Elin A - 14 mars 2015 17:54

Varit ute och gått i skogen pch fottat. Det var riktig mysigt med många fina bilder.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 14 mars 2015 13:01

Igår kväll efter let's dance så ringe GT till mig och vill intervjua mig. De hade sett min film om mobbning och tyckte det var ett bra ide. Så idag så kom den ut en artikel där jag berättar om mina upplevelser och varför jag valde just detta projektet. Hääär  har ni artiklen och filmen finns även längre ner i inlägget. 


Pöss och kram<3

 


Av Elin A - 13 mars 2015 15:44

På teatern har vi börjat med något som är super kul. det är clown. Fattar ni hur häftigt det är. Fattar ni hur häftigt det är. Det är såå roligt man typ dör varje lektion av skratt. men det finns ju en seriös sida av det oxå. Det är saker man måste tänka på.

Vi påbörja även en uppgift. Vi ska spela upp titanic på 15 min som clown. Så jag har i läxa att se den eftersom jag inte gjort det. Allt jag har sett är det från musik videon till "my heart will go on". Inte så mycket att komma med. Haha men endå fick jag spela hon den kvinnliga huvudrollen. Haha spännande.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 12 mars 2015 14:13

Jag tänkte ha en frågor och challenge video! så hoppas jag får några frågor och utmaninga!


Pöss och Kram<3 

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards