loveislikeyou

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin A - 24 mars 2015 21:41

sett en helt underbar förestälning idag som heter A simple space. Den var sjukt underbar. Det var acrobatik. De gjorde allt möjligt galet. De klättrade på varandra hoppade ramlade gjorde massa sjukt spännande saker som bakåtvålter och stog på folks huvud.

 

 

Pöss och kram<3

                 

Av Elin A - 24 mars 2015 14:06

Var hos skolsyster vid 11 och hämtade en alvidon för mitt huvud så åt två stycken. Nu var jag där kvart i 14 och tog febern hon tyckte inte det var någon ide eftersom jag hade tagit alvidon men vi gjorde det endå. Det visa sig att jag hade 38 grader i feber. "normalt" är cirka 37 och jag brukar ligga på lågt. Så jag har sjuk feber just nu och super huvudvärk samtidigt som jag har ont i mina händer. 


Men vad kan man göra åt det. Jo man har nutella mys med världens bästa kompis. Vi satt på golvet i skolan och åt nutella och drack cola fattar ni hur underbart det är. Båda är små sjuka men endå kämpar vi och är i skolan. Det käns super att ha en sådan vän som man är så lik med. Hon gör mig så lycklig. Något annat som gör mig lycklig är nutella som ni inte redan viste det villsäga. 


Just nu har vi teater. Dem andra har uppvärming men jag får sitta och titta på med tanke på min feber så käns det ganska bra. Men vet inte om jag sitter här hela lektion. Musiken är väldigt jobbig så kanske går om en stund. Men läraren vet ju varför iallfall. 


Pöss och Kram<3

     

Av Elin A - 24 mars 2015 11:32

jag har precis börjat titta på en ny youtuber så titta gärna på hans videos


pöss och kram<3 

Av Elin A - 23 mars 2015 12:23

Sitter utanför skolsyster och väntar. Och har snart gjort det i en timma. Min hand gör förbannat ont och kan inte använda den alls. Det är svullen och jobbig. Mitt huvud värker oxå. Tror att jag snart somnar här. Men vi får se hur de går.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 22 mars 2015 21:16

Har blivit intervjuad av tidningen metro och hamnade på deras hemsida. Jag tycker detta är super kul och spännande. Klicka hääär för att  se den artiklen. Jag känner mig stålt över mitt arbet. Men detta är bara början och kommer kämpa mycket mer för att få fram mitt budskap och allas historier. Med tanke på hur viktigt det är.


Pöss och kram<3 

 

Av Elin A - 22 mars 2015 15:36

Spelar monopol med min kille. Det är super kul specigelt med våra egna regler som gör det mer intresant. Ser även på "tillbaka till vintergatan" den är super bra precis som när man var lite. Det var en av mina favorti serier. Blev även nyss intervjuad av metero om min mobbning video vilket käns super bra. Snart 700 visningar vilket jag inte alls hade trott.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 20 mars 2015 12:04

Idag ska man bära olika sockar för att stötta dem med dawn syndrom. Och visa att det är okej att vara annorlunda. Jag tycker det kändes coolt så jag hängde på. Detta kan jag göra flera gånger.

Sedan är det att man ska bära vitt tröja för att visa att man bryr sig om spädbarnsdödlighet. Jag är inte mycket för Vitt men det får gå endå.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 20 mars 2015 07:10

Det hände ganska mycket igår så som att jag blev intervjuad av NLT (är med där idag). Sedan var jag runt och sökte sommarjobb. Det gick väll sådär. Men någon stans ska man ju börja.

Hade även utveklingsamtal det gick bra skulle jag säga. Sedan följde en kompis med mig hem. Det kändes kul.

Efter det hade jag scouter. Det var internationellt med kyrkan. De bjöd på tacos vilket var gott. Annars var de sådär mådde inte så bra och det var massa ljud och stökigt. Men det var ett gulligt barn som jag lekte med.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards