loveislikeyou

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Elin A - 1 januari 2016 13:04

   

Bilder från igår. Blev inte många bilder. Det fanns typ tre anledningar. En anledning var att det regna en var för att kameran var seg som ni kan se. Sedan var det en raket som inte riktigt gick som den skulle så vi blev lite rädda så vi sköt inte så många ens. Men hoppas ni gillar de här endå. Jag har lagt upp bilder tidigare oxå på raketer som jag tog med en annan kamera. 


Pöss och kram. 

Av Elin A - 1 januari 2016 11:13


Jag sitter nu på tåget. Bjuder på en bild där jag är fullpackad med packning inför scoutlägret. Jag ska vara bora i 6 dagar det ska bli väldigt spännande. Jag är väldigt taggad. Jag sitter nu på tåget och ska sitta här ett tag. Jag ska även fixa lite tidsinstälda inlägg så ni slipper inte mig här även om jag kanske inte har internett på lägret. Vet inte riktigt hur det är upplaggt men det märker vi väll.


Pöss och kram<3   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards