loveislikeyou

Alla inlägg den 13 januari 2016

Av Elin A - 13 januari 2016 21:00

 


Jag är en tjej som många andra. Jag tänker inte neka till mina drömmar. Tänk va underbart att kunna leva på sin blogg. De flesta som blogga drömmer om detta eller något liknade. Men hur gör man då för att kunna livnära sig på sin blogg? Det är en fråga jag själv ställer mig många gånger. När gör jag rätt? och vad vill folk egentligen läsa om? Det är en bra början att fundera på. Men något annat som är viktigt enligt mig är uppdateringen. Väldigt viktigt att uppdattera sin blogg ofta. 


Men något annat som är viktigt är att hitt sponsorer eller annsörer alltså folk som vill ge dig pengar för att visa deras saker på din blogg. Där är tourner.se. Där kan du anmälla din blogg så att du får erbjudande när det kommer folk som vill att du annonserar om dem. Det kan vara så att du får visst antal kronor per folk som klickar in via din länk eller likande. 


Jag tycker detta är ett bra sätt och tror att detta är ett bra sätt för både stora och små bloggare. 

Av Elin A - 13 januari 2016 16:31

Kollage: Rea på Nelly

1 - Jeans | 2 - Klänning | 3 - Klänning | 4 - Maxiklänning
Jag tycker värkligen att ni ska kika in på Nellys hemsida. De har super snygga och bra kläder. Så klicka gärna in på länkarna och kika för detta är det 

Av Elin A - 13 januari 2016 14:03

 

Gammal bild igen.


Så vill bara nämna en sak jag stör mig på. När man har prov så får man en tid då man får gå och så får man inte gå förens typ efter en timma och sedan är man klar super fort. Jag är en sådan människa som är klar med prov väldigt fort. För jag skriver det jag tänker och det jag tror är rätt sedan kan jag inte ens läsa om eller alltså gå igenom frågorna en gång till för då har jag redan tröttnat. Detta brukar dock funka för mig. Men då kanske jag är klar efter 10 min. Som nu nu har jag prov eller skrivning men det är kanske samma sak?

Jag har iallafall skrivning och då hade vi en timma vi skulle sitta jag var klar efter 20 min. Som tur är på denna skrivningen så fick vi ha data med internet och söka fakta så när jag var klar kunde jag göra annat. Men om man inte får det så hinner jag ju bli typ galen under tiden jag väntar på att få gå. Det är super jobbigt. Men nu är det bara 5 min kvar så ska skicka in mitt arbete och sedan börja plocka ihopp min saker. 


Av Elin A - 13 januari 2016 09:29

 

Gammal bild!


Igår missade jag att blogga. Jag tänkte på det men det blev liksom inte av. Jag var ju i skolan och där var internettet svajigt i skolan så kunde inte göra något dirket. När jag kom hem så hjälpte jag min syster med saker och ting och jag bakade en hel del oxå. Bakade 2 sorters börd och chokladmuffins. Bestälde även lite saker som förhoppnings vis kommer väldigt snart då ska jag visa er detta. 


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards