loveislikeyou

Alla inlägg den 8 januari 2016

Av Elin A - 8 januari 2016 15:23

 

Detta Citat eller ordspråk osäker på vad det är. Men jag älskar värkligen detta. För jag har somnproblem så jag gillar tanken på att någon annan kanske är vaken och tänkter på mig. Det är ganska mysig tanke tycker iallfall. Hoppas att ni sover bättre och inte har så många som tänker på er som jag har. Ne men skämt och sido. Hoppas ni sover bra. 


Pöss och kram<3

Av Elin A - 8 januari 2016 06:24

 


Sitter just nu och ska äta frukost. Endel tänker kanske vad gör hon uppe såhär tidigt. Jo det ska jag säga er mitt jullov är slut nu och idag börjar jag skolan. Jag var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara men det kan nog bli en tuff dag endå. Men käns väldigt skönt att få komma igång igen med något. Fast det kommer bli spännande med teatern efter som jag har så sjukt ont i min kropp fortfarande så kan knapt röra på nacken och ryggen. Men jag känner att jag lever iallafall tur det. 


Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards