loveislikeyou

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Elin A - 3 januari 2016 11:34

Hejsan Hoppsan på er kära människor.


Jag som bloggar just nu heter Jasminè och kommer att blogga här udner tiden bästa Elin är på scoutläger. :) 

Jag har förberet några inlägg åt er så att ni kommer hållas uppdaterade fram till den 6:e när Elin kommer hem. :) Så i detta inlägget tänkte jag berätta lite vem jag är så ni vet lite vem det är som sitter bakom skärmen. 


Jag heter som sagt Jasminè och jag är 18 år gammal. Jag går tredje året på barn och fritidspogramet i Lidköping. Jag älskar barn i alla åldrar, eller iallafall tills dem blir 10-12 år för sen börjar dem klara sig mer själva. ;) Jag älskar att finnas i närheten av barn och se hur dem utvecklas. Därför går jag barn och fritid och kommer ta studenten nu i Juni och blir färdig barnskötare, men jag ska läsa vidare till förskolelärare sen när jag inte är lika skoltrött längre. ;) Vad kan man mer säga om mig? Jag är en tjej som älskar att stå både framför och bakom kameran. Jag är väldigt kreaktiv av mig men jag har svårt att avsluta saker jag påbörjat. Jag umgås mycket med min pojkvän och min familj på helgerna och på veckodagarna så ägnar jag tid åt att plugga, sitta vid datorn och blogga. Jag försöker även hitta orken och motavationen för att träna, men än så länge så är väl den sådär. ;)


Jag är en väldigt stor Harry Potter och ''frozen''(frost) nörd så om ni får bilder eller citat från Harry Potter böckerna eller citat från Frozen(frost) så får ni inte bli förvånade. ;)


Men det var allt jag hade att säga för mig idag, så nu vet ni vem jag är och jag kommer hålla hus här fram till den 6:e.


Ni får inte glömma av att kolla in min blogg och den kan ni hitta HÄÄÄR 

 

Kram Jasmine 


Av Elin A - 3 januari 2016 08:45

       

     

 

               

Bilder från det gånga året från maj till September 


pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards