loveislikeyou

Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Elin A - 11 januari 2016 12:17

 

Har börjat kolla på en serie som heter Once upon a time. Den handlar om en kille som heter Henry som har fått en sagobok av sin lärare. Han tror att alla sagor i boken är värkliga och alla som bor i staden är fast där och glömt bort vilka de egentligen är. Han åker ut ur stande för att finna sin mamma. För att få henne att tro på detta när igen annan tror på honom. 


Jag tycker det är en spännande serie. jag har bara sett första sesongen men tror att det finns typ 5 styckern. Men gillar serien starkt att den blandar ihop de gammla sagorna till något nytt och spännande. 


Pöss och kram<3

Av Elin A - 11 januari 2016 06:30

     

Nyss vaknat. Jag är faktist taggad på denna dagen. Jag har sovit okej i natt och jag kan äta utan att må illa. Vi har teater idag. Det kans super bra. Jag har ju redan gått en dag i skolan så det är väll inte så specgelt men endå. 



översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards