loveislikeyou

Alla inlägg den 6 februari 2016

Av Elin A - 6 februari 2016 20:05

       

Nu har vi gjort det super mysigt här uppe framför tv:en. Med tända ljus släckta lampor och popcornen är poppade. Så nu är jag helt redo för att se på alla bidrag. 

Mitt favorit bidrag hitlis är Albin och Mattias med låten Rik. Den var super gillar den värkligen. 

Av Elin A - 6 februari 2016 08:34

   

Igår kväll så mådde jag mycket bättre jag kunde snacka igen och hade nästan inget halsont eller huvudvärk. Så var ute med mina två kompisar för att fira en av dem som fyller år nästa vecka. Vi var på en thai resturang och åt mat och satt där i stort sett två timmar och bara skrattade och hade super kul. Min kompis tyckte att vi var löjliga som fottade till våra bloggar så hon fotade oss för detta. Är så nöjd med denna kvällen. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards