loveislikeyou

Alla inlägg den 17 februari 2016

Av Elin A - 17 februari 2016 19:34

     

 

Varit inne i Borås och ätit mat idag. Jag gjorde mig till och med i ordning med smink och likande men när jag kom in till borås så hittade jag denna underbara tiarea. Jag är såå kär i den. Tänk er denna tiaran med rosa hår lixom super snyggt. Vi åt på en typ wock resturang vilket har super gott och är såå glad att vi åkte ditt. 

Av Elin A - 17 februari 2016 12:54

 

Jag har varit inne på footway.se  så tänkte ge er lite tips på vad jag skulle vilja ha och vad jag tycker om för skor. 

Jag har alltid velat ha ett par docktor matisn men aldrig haft men ser ni hur snygga dessa är de är rosa. vill väldigt gärna ha de det är såå snygga. 

Sedan har vi ett par tunna klackskor de är super söta skulle väldigt gärna vilja ha dessa men skulle nog inte kunna gå i dem för minna fötter e breda och sådant men de är snygga. 

Sedan kommer nogt som jag faktist använde vilket är teniskor Dessa är svart och rosa viöket jag värkligen tycker e snyggt. 

Sedan har vi ett par svarta högre skor som ser bekväma ut klacken är inte så smal så de skulle nog gå att gå i. De är nog varma oxå så som vinter skor. 

Ett par svara klackskor med typ volangsaker där fram de är väldigt söta men kan knapt gå i klackskor men skulle endå väldigt gärna ha dessa. 

Det sista paret är ett par teniskor igen. de likar de andra paret men dessa har nikemärket på dig de är oxå rosa och svarta skorna. Super snygga. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards