loveislikeyou

Alla inlägg den 28 februari 2016

Av Elin A - 28 februari 2016 18:07

     

Idag har jag städat och hålt på. Jag har tvättat, bakat, städat durshen och endel annat kul vet jag inte om jag sak säga att det var men det har gått bra iallafall. Har även forstat ur frysen vilket ni ser på bilderna. Men det har gått bra så det käns bra endå. 

Av Elin A - 28 februari 2016 08:53

 


Fredag till lördag var jag på scoutläger som ledarea för barn i 8 till 12 års åldern. Där fick jag i fredags en underbar chans att föreläsa för de om när jag var mobbad och saker kring detta. Fick även vet att jag kommer få en ny chans på torsdag att föreläsa i ett församlingshem med mer blandad publik. Så ändrat om lite granna och nu är jag super taggad på att få föreläsa igen. Endel vet ju detta men en dröm för mig skulle vara att få jobba som föreläsare och nu får jag testa detta inför olika publik. 

Vet ni någon eller ni själva kanske vill höra mig berätta min historia och alment om mobbning så kan ni kontakta mig så kan vi se om vi kan lösa en föreläsning. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards