loveislikeyou

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Elin A - 8 februari 2016 17:27

 

Idag har jag haft ett möte. Jag var super taggad och längtat till mötet eftersom det har med min utredning att göra. Men mötet gick inte som förväntat. Som många vet har jag gjorde min adhd utredning på barn medecin eftersom jag var under 18 när jag började. När jag fyllde 18 år så fick jag fortsätta där eftersom allt var påstartat och jag var drivande så fick jag stanna där. 

Men idag då jag fortfarande hoppades på svar på bland annat assberger. Men under mötet fick jag inga svar mer än att han ser tendenser till assberger och en till diagnos. Men han avslutade med att han sa att vi får vända oss till vuxen psykatrin för att få utredas vidare. Han ska skicka en remis ditt. Men nu är det massa väntan igen. Jag blir så trött på att vänta käns som jag är emellan stolarna. 

Har även tappat allt har totalt ramlat om kul årkar inget just nu. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards