loveislikeyou

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Elin A - 9 februari 2016 20:30

               

Så idag har jag bakat semlor från grunden. Vill börja med att tipsa er om att inte blanda ihop mjöl och mjölk när ni ska läsa ett resept. Jag missade detta så tog så mycket mjöl som man ska ha mjölk och tvärt om. Så det gick inte så bra men vi löste det oxå. 

Det slutade som en nutella semla. De andra köpte sina semlebullar men jag fick göra min eftersom vi inte hittade någon glutenfri. Men det blev super gott. Men det är svårt att äta semlor utan att använda hela ansiktet. Hoppas ni ätit semla idag oxå. 

Av Elin A - 9 februari 2016 12:00

   

inte sovit många timmar inatt och mår fortfarande inte så bra. Så blir en lugn hemma dag idag. Med lyxig frukost iallafall. Men inte gjort så mycket än har fruktansvärd huvudvärk. Har kollat igenom mina bilder och har skickat i väg några stycken som vi ska framkalla för att uppdatera vår fottoallbum. Tja senast de var uppdaterade var 2003 så det är nog dags kan man säga. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards