loveislikeyou

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Elin A - 10 februari 2016 23:02

   

Idag har inte inte varit någon paus inte som jag haft internet på iallfall. Jag har haft fullt upp i skolan vi har repat massa scener och kört ett textgenomdrag. Jag var super närvös men det gick väldigt bra det visar sig att jag faktist kan mina repliker vilket jag inte trodde från början. Men känner mig super stolt över detta. 


Efterskolan så åkte jag direkt till konserhuset för att stå i gaderoben och jobba för scouterna. Det är typ olika närliggan organisationer som får stå där oxå får de pengar för det. Vilket jag tycker är super bra att en sådan stor organisation som konserhuset organiserar sig för föreningslivet. Men det är iallfall super kul.

På scenen var det världens skaraborgare. Vilket idag var en bandyspelare från Villa och en Sportjornalist. Det går ut på att de väljer ut skaraborgare som idag är kända altingen hela svarige eller hela världen. Vilket jag tycker är intressant hur man kan gå från ingenting till allting. Väldigt peppande och intressan. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards