loveislikeyou

Alla inlägg den 25 februari 2016

Av Elin A - 25 februari 2016 10:01


De som har Facebook har nog inte missat att det har kommit en ny uppdatering. Istället för att bara kunna gilla saker på Facebook så kan du nu gilla, älska, haha, wow, ledsen, arg. Vist som jag har hört är det ju bara för att om någon skriver att de är sjuka som exempel så kan man nu göra en ledsen gubbe, alltså för att göra det som med lidande. Men jag är inte nöjd med denna uppdateringen. Så mycket hat och kanske till och med mobbning via dessa. eftersom om någon lägger ut en bild på sig själv så skulle det nu kunna vara folk som blir arga, eller är ledsen eller kanske till och med en wow smaily kan misstas till något dåligt. Det är så lätt att hata nu när det bara är att trycka på en knapp så du behöver inte ens skriva något. Jag är helt emot dessa nya sakerna. Var nöjd när det bara var en tume upp.


Ni får gäna komentera vad ni vill att jag sak tycka till om ifall det är något. 


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards