loveislikeyou

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin A - 3 januari 2013 20:44


Jah! Ja är sjukt glad. Min älgel. Även känd som hemliga kompis. Hon har räddat mitt liv igen. Hon har ficksat min data. Fy vad glad jag är för det.


På bild så har ja på mig en peruk som ja fick i julklapp har gått med den sedan ja fick den i går. Ja älskar den.


Jah igår kom Bazze och Karro hitt och sov över. Eller sov och sov. Vi somna mellan 3 och 4. Ja och Karro sov på luftmadras och Bazze tog min soffa. Men det gick endå. Sen ja vad gjorde vi. Ja vi såg på film, sov. Sen på morgonen eller ja vid 11 så gjorde vi skabbelucker. De blev skit goda. Sen åkte bazze hem. Då såg vi på en till film sen bakde vi kladdkaka. Den blev också väldigt god. Fast fick äldigt ont i magen.. Men tror inte det berodde på kalddkakan.. Sen skypa vi litte. Sen skulle hon åka hem. Och nu sitter jag här själv. Ja lysnar på musik och känner mig ganska ensamm och illa tillmods vet inte varför..


Sen på min högra han har ja fått konstiga utslag.. Det är inte exem för det har ja ju annars. Detta att ja är alergisk mot något.. Mammas man tror det är att ja har telefonen för mycket men denå borde det kommit tidigare.. Idiotiskt.. Men ja vet inte.. det svider och gör ont..


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 1 januari 2013 22:57

Gått nytt år!!
Även om det är ett dygn sent.. Bättre sent än äldrig..

Min nyår var hos pappa.. Inte det bäste ... Känner mig typ halv vuxen de va jobbigt.. De mindre sprang från bordet deräkt och ja fick inte sitt vid vuxenbordet.. Jaja min nyår gick ut på att läsa och sms..

Nu sitter ja i min säng hos mamma.. De är skönt att vara hemma igen..


Pss och kram Elin <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards