loveislikeyou

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Elin A - 5 maj 2014 21:00

     

 

Idag hade vi nationella prov i svensk lösförståelse. Jag hade med mig vindruver och vatten. Man kunde max sitta i  2 timmar. Man jag satt i cirka 1 timma. Men Jag tycker att läsförstelse är enkelt enligt mig. Jag löser någorlunda bra och fattar iallafall vad jag löste. Så de gick ganska hoppas det iallfall. 

 

Som tur var så var det inte lika varmt i klassrumet under matten idag. Vi hade en ganska lång genomgång. Det skumma var att mitt internet funkade inte i skolan föräns min lörare var tyst. Internet har varit super dåligt idag vet inte varför men de har varit dåligt. 

 

Under engelskan ska gjorde vi någon sorts hörövning som gick sådär. Men positivt var att vi fick sluta tidigate.

 

När jag kom hem så duschade jag sedan lade jag en sorts hårinpakning som satt i 3 timmar ungeför. Sedan sköljde jag av det. 

 

Just nu sitter jag i min sacosäck ( kan inte stava det) och ser på film och just nu snackar jag med min underbara pojkvän. 

 

Har ni några tips eller frågor som jag kan blogga om så får ni gärna säga till. Tänkte även när jag haft 500 läsare på en månad så ska jag ha en frågor och utmaningar video. Mer info kommer. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards