loveislikeyou

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Elin A - 9 maj 2014 17:00

         

 

Idag så när vi kom till skolan satt det hjärtan på alla skåp och på varje hjärta stog det något gulligt. Jag kände mig glad. Jag tror att det var meningen man liksom kände sig uppskatad. Jag tyckt det var en super ide.

 

På matten hade vi genomgån. Vi fick även gamla nationella prov som vi kunde öva på inför det riktiga som vi ska ha om några veckor. 

 

Vi hade historia prov idag. Det kändes svårt. Jag jag fick faktist godkänt. Det hadlade om andra världskriget. Så nu kan jag lägga mig det bakom mig. Det käns väldigt skönt faktist. 

 

Vi hade ingen engelska idag för att vi fick gå på slutprudoktionen igen om vi ville. Men jag åkte hem istället. Jag har rdean sett den 2 gånger ju. 

 

När jag kom hem så fixade jag 2 tidsinstälda inlägg ett på lördag och ett på söndag. Båda kommer upp vid 12. Det ska bli spännande och se om det funkar inte annvänt det förut. 

 

Ska snart åka och hämta mina systrar och min pojkvän. 

 

Pöss och Kram<3

 

Av Elin A - 9 maj 2014 13:30

 

 


Tänkte snacka om min skola och min linje. 

 

Jag går på Katedralskolan i Skara. Om man ser till min skola så är det bara en sak jag vill klaga på. Det är maten. Den är värkligen inte bra. Men om man ser så är det bara en sak jag vill klaga på. Annars så tycker jag att det är en mysig skola. Det finnsa massa aktiviteter som man kan vara med i om man är kille kan man va med i MV men om du är tjej kan du va med i OP. Det är som 2 körer. Kan tyvärr inte många grupper som finns. Men det finns gupper som baker eller ser på film. Jag tycker det är kul att det finns mycker i skolan man kan göra. Det står mycket i tidningarna om att skolan gå back med pengar. Men jag tror att om de får fler pengar så skulle de gå bättre. Men de får inga sökningar för att de går back. Så det blir som ett ont hjul. 

 

Som ni vet så går jag på det estetiskaprogrammer teater. Jag hade aldrig spelat teater förut knappt stått på en sen. Tänkte berätta vad linjen går utt på och vad vi får göra i de olika åren. Jag går i ettan som otrolig nog snart är slut. På teatern så har vi inga förstälningar i ettan. I tvåan så har vi spökvandring på hösten vilket etterna får vara med och vara statister. Sedan kommer enmanstaeter där man får löra sig att stå ensam på scenen. Efter det finns det barnteatern som man får planera och göra själva. I trean så har man slutprudoktionen. Det är vårat gymnasiearbete. Där sammarbetar dansarna och teatrarna. 

 

Pöss och Kram<3


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards