loveislikeyou

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Elin A - 19 maj 2014 22:00

   

 

Denna morgonen började inte bra. Men jaja alla morgonar kan ju inte var bra. Vill även medela att min kära syster fyller år så vi firade henne på morgon.

 

Första lektionen hade vi svenksa. Men jag och 3 kompisar va klara med uppgiften så vi fick en ny ska att göra. Denna gjorde vi tillsammans. Det kändes bra att inte behöva göra den själv. 

 

På  rasten så spådde min kompis mig. Jag mins inte allt vad de betydde men alltså endel var väldigt läskigt stämmande. De kände de andra oxå. Men vi hade väldigt kul och snackade om massa saker. 

 

På matten gick vi igenom det sista inför nationella provet. Det käns faktist ganska lungt inför detta. 

 

På engelskan så fick vi överstätt mengingar och gå igenmon ord. Endel fick läsa text för läraren. Men ja han inte dett utan jobbad i stället med en video jag missade förra fredagen. 

 

Jag har varit så rädd i eftermiddag. Jag är så himmla rädd för åska. Jag satt i ett hörn med min mobil och en tidinign. Mamma och mina systrar skulle åka och handla så jag följde med för att  jag inte vågade vara själv. Känner mig så himmla feg. Men så kan de va. Lyckades iallfall baka bröd. Vilket var väldigt tur. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 19 maj 2014 11:00

       

 

Dagens änne är scouting. Jag går i scouter och har gjort i 4 år snart. Scouting för mig är som en frison för mig. Jag började där för att min kompis gick där och tyckte att jag det var väldigt kul. Så jag fortsatte. 

 

Scouterna har gett mig mycket. Specigellt nya erfarenheter och självfört. Men de scouterna har gett mig mäst av det är fina minnen och många skratt. 

 

Det finns i så många länder så man får världskompisar. Samt  många roliga läger. Jag tycker även det är roligt med alla mären man kan ta och sådant. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards