loveislikeyou

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Elin A - 25 maj 2014 21:45

           

 

Förlåt sååå mycket för att jag inte bloggat men har haft en så underbar helg.

 

Ifredags började det med matte prov nationella. Inte så kul men endå. Sedan åkte jag till min pojkvän. När jag kom ditt så gick vi till han och bytte om sedan gick vi till en sjö och bade med en gemensam kompis. Kände mig lurad på att det var så långt att gå. Men det var det så värt när vi kom fram. Efter det gick vi och åt pizza. 

 

På lördagen vaknade jag tidigt för att solen lyste. Men jag somnade om några gånger. Vi pluggade lite och så. Sedan blev vi skussade till badplatsen. Så vi badade igen. Det var lite kallare men inte så faltgt endå. Jag sprang runt och blåte såpbubblor. Om ni inte viste det så studdsar såpbublor på attner. Vi typ tittade på fiskar som vågade komma när oss. Vi hade även en mysig piknik typ. 

 

Idag söndag har vi inte gjort så mycket mäst legat och myst men det har jag inget emot. Även sett litte film och sådan. Var även ute och åt pizza och glass innan jag åkte hem. Har även åkte hem idag. Har inte gjort mycket mer typ pluggat och likande. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards