loveislikeyou

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Elin A - 14 september 2013 21:15

 

 

Bild 1: Glutenfri pizza

bild 2: Jag och världsmästaren Anders Blomberg ( i Jiu Jutsi) 

Bild 3: Alla som vara med Ja e end enda som inte har en dräkt. :c


Tänkte börja blogga igen. I morgon gör jag ett inlägg om lite vad som hänt under tiden jag inte bloggat.. Men nu ska jag fokusera på dagen i dag. Det har varit en helt underbar dag med "Läger" från 11 till 17 samma dag. Så tycker inte det är läger men tydligen räknades det som ett läger. Jag har nämligen börjat i teakwando. ( gått 2 gånger innan idag). Men det är kul och gillar det värkligen. Så ska garanterat fortsätta. Vi fick öva på självförvar på gatan. Alltså vad man ska göra om man blir angripna av någon farlig människa. Vi lärde oss att skydda någon som var oupmärksam som gick mot en fara på gatan, försvar mot strypgreppoch att använda en stol om man sitter på den. Sedan bestälde nästan alla pizza så det kom massa pizzor. Sedan skulle vi vara ute och forstätta träna. Då fick vi öva på att ramla på asfalten, med kniv mot halsen att av väpna sin motstånader, samma sak vid en bil, sen pistol mot ryggen. Det sista vi gjorde var att en stod i mitten sen tre runt om en med pistol en med kniv och en utan något pch skulle turas om att atakera den i mitten. 

Våran tränare var Anders Blomberg från Norge. Han är 41 år och mästare i Jiu Jutsi. Han var en grym tränare och det var super duper kul att ha tränat med honom. 

 

Pöss och Kram <3

 

 



översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards