loveislikeyou

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Elin A - 20 september 2013 20:15

 


Ja idag har jag inte gjort så mycket.. Varit i skolan coh där hade vi matte första lektionen. Men hade inte med min nyckel så hade lite problem med att räkna.. Sen på lunschen han jag inte äta för att jag var för seg. Så han faktist inte bli mätt men sådant är la livet.

 

Märkte även att kom man set till Historian belv man utelåst. Som tyr var så var jag på rätt sida när dörren låstes. Man kan ju inte komma sent och bara springa in under lektionen och störa. Så halva klassen fick vänta och missa början av lektionen. Vi gick igenom lite frågor för ett prov och såg en del av en film som vi diskuterar. 

 

Sn på engelskan skulle vi läsa lysna och skriva det gick lite si sådär men funka la. Men hörövningen som kom sedan gick rent åkt hälvet men så är det la när man suger på engelska 

 

Efter skolan satt jag och Kattis och pluggad som vi gjorde igår. Men idag med Historie frågorna det gick bra och var roligt. 

 

Efter skolan så åkte jag till mormor skulle till henne för att hjälpa henne med att städa. Men som tur är får jag betalt för jag har lit ont om pengar. Men har precis ätit bakpotatis och sett på postkrårdsmiljonären. Men nu ör det idol och det är grymt. 



Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards