loveislikeyou

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Elin A - 25 september 2013 21:00

 

Bild1: Jag fin klädd :3

 

Idag hade vi ingen skola för att Matten var instäld så vi skulle jobba på egenhand. Och alla i klassen utom de som har språk har bara idrott då. Så vi fick hemupgifr i det. 

 

Jag vaknade inte förän 9:40. Det kanske inte är så sent men enligt mih är det det. Brukar inte sova så länge. Jag vaknade inte ens när min familj gick upp. Och min syster hade tydligen varit inne i mitt rum med kattungarna. Utan att jag märkte det. Det var väldit skönt att ligga i sängen och dra sig. Det var väldigt kallt att gå upp. 

 

Jag åkte till mormor för att äta och sedan städa hos henne. Det gick bra jag damsög nästan hela huste och har plockat filter. Jag har även varit och handlat åt mormor och åt scoutlägret i hälgen. Jag har facktist oxå pluggat. Men det gick la sisådär. 

 

På kvällen skulle jag med mormor och morfar när de skulle fria min mammas kusin. Det var väldigr kul. Vi var ute och åt pizza. Jag hade inte träffa dem på väldigt länge. Jag kunde tyvärr inte äta pizza men ja fick kebbabtalrik. Åt inte up hela men endå. 

 

Just nu sitter jag i en bäddsoffa där jag ska sova i natt och ser på tv och sitter vid datan och skriver med massa folk 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards