loveislikeyou

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Elin A - 30 september 2013 22:30

 

Bild1: Ligger i sängen.

 

Idag på svenska så fick vi läsa upp våra arbeten om slangord för varandra 2 och 2. Det gick la bra hade inte riktigt skrivit 200 ord men nästan. Sen insåg jag också att våran svenska bok vi läser ska vara utläst tills på måndag och jag har men är 300 sidor kvar. 

 

På matten var en kompis till mig som inte går i min klass med och jobbade. Har insett att typ ingen i klassen fokuserar på mattelektionerna. Men måste göra det för har matteprov på månadag. 

 

På engelskan så såg vi klart på filmen " stand by me". Jag har inte fattat ett skit av den för att vi såg den med engelskt tal och text. Fick även 4 frågor på filmen i läxa tills på fredag. 

 

Sen fick vi vänta länge för att engelska slutade tidigare. Men jag och en klasskompis gick till matte för alla. Der jag har jobba färdigt med kapitlet så jag är förbered inför provet. 

 

Vi hade även kostym och smink på eftermidagen inför ska spökvandring. Skulle vilja lägga ut bild på hur jag såg ut men de kan ja inte. Fär ju inte avslöja något. Men det var kul. Satt och sminkade oss medans de förklarade hur vi skulle göra det. Och fick prova kläderna. Det blir nog super bra. 

 

När ja kom hem var det väldigt blandade knslor. Men vi har iallafall fått igång värmen här uppe. Har även sett halva filmen vi såg på engelskan fast med svensk text och börjat med frågorna. JUst nu ligger jag i sängen och skriver med folk och funderar på att snart sova.

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards