loveislikeyou

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Elin A - 1 maj 2012 12:35



Så för jag be om urkät för dålig updatering men nu ska jag blogga lite. På bilden ser du min  älskade Casper och min mammmas kompis barn och mig förstås. De är super söta. Och idag Så är det ingen vanlig dag för idag är det min fördelse dag. Hurra Hurra! Jag har fårt två presenter. Det är en film som heter " säg att du älskar mig" Den var väldigt bra men den var inte som jag hade tänkt det. Annars har det inte hänt så mycket sedan sist jag bloggade. Har ju varit längledig sen i torsdags. För på torsdagen så hade vi öpethus och var i skolan på kvällen i 3 timmar och se fick vi vara lediga hela fredagen. Då var jag och karro och veronika i vara vid all'e. Sen kom Casper. Och i hälgen har jag börjat övinsköra moppe. Men det finns ett stort problem. Den moppen jag skulle köra på den var för stor. Jag nodde inte ner. :O Så jag fick inte köra vidare men jag har köpt en egen ny. Sen har Casper sovit lver 3 nätter samanlagt under långledigheten. NU ska vi åka och handla till konfan som är på söndag.


Puss och Kram Elin   

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards