loveislikeyou

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Elin A - 22 maj 2012 19:30

 


Jag mår mycket bättre nu. Har precis kommit in fårn solen och värmen. Jag har varit ute och solat. Jag har varit ut och solat i 1 timma och litte mer. Men det märks inte så mycket tycket jag. Får la sola lite i morgon också så man får lite färg på kroppen. Just nu så har mamma symötte så jag gick up till datan istället för att vara ute. Ska nog snart se på tv tror jag men just nu så lysnar jag på musik och bloggar och hoppas att någon rolig person loggar in på skype eller facebook. Hoppas kan man ju alltid.


Puss och Kram Elin   


 

Av Elin A - 22 maj 2012 11:45




Idag kommer det inte hända så mycket eller det har inte hänt mycket häller för jag är sjuk. Det är inte så kul. Jag har ont så himmla ont i halsen. Så det blir en slappa dag idag. Jag har sett på hip hip hora och just nu sitter jag och ser på Pappa polis. Medans jag väntar på att dopet på Estelle. Men för tillfället så är det ganska trågkigt för det är bara massa personer som kommer in i en stor kyrka. Igår var jag med Casper efter skolan och vi gick till scouterna för att sätta upp tält och se hur många vi hade och så inför lägrena.


Puss och Kram Elin    

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards