loveislikeyou

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Elin A - 19 maj 2012 18:38

 


Jag var och provade skor förut idag för skoj skull och hittade dessa och dem älskade jag. De kostade egentligen 400 kr men nu kostade dem bara 100 kr. Och jag fick inte köpa dem. Jag vet inte jag har aldrig ägt ett par klackskor så det skulle vara kul att göra det när man hittar ett par som man älskar. Skriv gärna en komentar vad ni tyckte om dem. Just nu sitter jag hos pappa och pluggar moppe. Jag pasar på att blogga medans jag väntar på att han ska komma och hjälpa mig. Och idag fyller min älaskade syster Ebba 13 år. Grattis till henne. Tidigare i dag så kom Casper och hans mamma. Det var super kul att träffa han för jag har inte träffar Casper på en vecka. Men det käns som en evighet. Sen kom jag på igår när jag kom till pappa att jag hade glömt min laddare hos mamma. Så kan inte lada min mobil fören i morgon kväll när jag kommmer hem till mamma igen. Sen i morgon händer nog inte så mycket ska på kalas till mina kusiner.


Puss och kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards