loveislikeyou

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Elin A - 9 maj 2012 17:45

  





         


Här kommer bilderna på min finna täd eller det skulle föreställa träd iallafall. Endel ser med ut som monster tycker jag. Nu har jag gjort 50 st ankor och tjänat 100 kr. Eller ja det dras ju av på min skuld till mamma. Annars ska jag nog inte göra så mycket mer. Typ se på tv, mysa ( själv) och kanske snacka med Casper. Ja annars just nu lysnar jag på grym musik och är inne på fb. Ska nog blogga på min skolblogg också. 


Puss och Kram Elin     

Av Elin A - 9 maj 2012 13:12

 

Ja har precis haft No ( biologi ). Ska snart ha Elevens val träslöjd. Det kommer nog bli super kul. Först idag hade jag matte och jag har gjort ut åttans matte bok så jag jobbar just nu i nians bok. Sen så hade vi språkval. Där har jag svenska/engelska. Jag haller på gör en stor upsats som jag började med när jag var på lagman. Det kommer nog bli super bra när den blir klar. Jag tänkte lägga ut den på bloggen men den är redan 5 sidor och jag har typ kommit halvägs så ingen kommer ändå att läsa den. Men komentera gärna om ni tycker jag ska lägga ut den. Sen efter det hade vi EQ och då såg vi på en film som heter "Bara Bea". Den var ganska bra. Sen på bilden så skulle vi göra träd. Haha min träd såg ut som månster. Men det kommer ut blider på det när jag kommer hem.  



Puss och Kram Elin  

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards