loveislikeyou

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Elin A - 4 maj 2012 20:22

 



Just nu sitter jag och Moa och set på Adam och Eva. Moa fick välja film. Vi myser och jag äter popcorn och moa äter annat godis. Jag mår mycket bättre nu än jag gjorde i skolan. Men det blir inte något av att åka till pappa för han kunde inte hämta mig.


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 4 maj 2012 17:04

 


Det som kommer att ske 


av


Kjetil Johnsen



Min variaton: Denna boken är del 3 i serigen och dena serigen


är bra om man läser i följd. Men man måste inte för att det


finns litte kort samanfattning på första sidorn. Det kommer 


allt nämare moreden. Luften blir väldigt spänd mällan de fyra


vännerna. Vad hämder när hemligheter kommer ut? Eller när


världens elakaste lärarina som mobbar tjejerna och flörtar


med killarna vad händer nör hon får reda på en hemlig het?


Och är det alltid tryckt att vara vid datan och skriva med


folk? Denna boken svara på dessa frågor. Den var vlädigt


spännande så jag lengtar tills jag får läsa fortsättningen.




Baksidetext:


Jag tror jag älskar dig!


Det är så otroligt, att känna sig så lycklig och ha det så bra.


Det kunde inte hålla, det skulle inte hålla! Det skulle komma


att glidaf ifrån dem fortare än de kunde drömma om. För två 


liv närmade sig raskt slutet. Om bara några få timmar var det


bara 11 dagar kvar tills en av dr fyra väninnorna - Nora, Vilda,


Benedicte eller Tire - skulle dö.


Men det skulle ske ett mord innan dess också, ett hastigt och


blodigt dråp. Och det var Nick som skulle stå böjd över liket



med blod på händerna...



Jag rekomenderar väkligen denna serie med namn:Tre





 Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 4 maj 2012 16:51



Jag fick åka hem fårn skolan idag för att jag mådde dåligt. Casper och mamma tror att det beror på att jag är närvös inför konfirmationen på söndag. Men jag vet inte hoppas iallfall det. Så att jag inte är påväg att bli sjuk. För då kommer jag ju missa konfirmationen. Det vill jag väkligen inte göra. Så sen jag kom hem så hat jag läst slut en bok som jag hade 70 sidor kvar av. Sen har jag inte gjort så myvket mer. Än att myst i min säng. 


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 4 maj 2012 09:21

 


Sitter just nu i skolan och har rast. Tänkte blogga litten för det blir nog inte bloggande i eftermidag flr jag ska till pappa. Men jag ska försöka blogga i morgon kväll. Jag har precis haft engelska prov. Det var massa glosor och meningar som vi skulle översätta. Det gick förhopningsvis bra. Och nu väntar man på att 2 timmars SO ska börja.


Puss och Kram Elin  

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards