loveislikeyou

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Elin A - 8 maj 2012 20:21


Jippi!! Detta är mitt hundrade inlägg på bloggen. Det trodde jag faktist inte när jag jag började blogga att jag skulle blogga så hr länge utan att sluta eller tröttan. Men jag håller mig kvar. Ja idag så har jag kört moppe i 2 och en halv timma. Det var ganska kul. Sen var jag med Bazze och Karro. Det var ganska kul vi åt kakor och var på lekplatsen. Karros favoritställe. Just camar jag med Casper och fryser som jag vet inte vad. Och tittar litte på äntligen hemma.


Puss och Kram Elin   

  

Av Elin A - 8 maj 2012 14:20

 

Så nu är även engelskan slut och det var sista lektionen idag. Men ska nog dra till bazze och karro på deras idrotts lekton. Sen ska jag med bussen till vara och köra moppe i 2 timmar. Sen kanske vara med bazze och karro i vara beronede på när mamma kommer och hämtar mig. Ja sen ver jag inte om jag ska göra något mer.



Puss och kram Elin   

Av Elin A - 8 maj 2012 13:39

 


Står just nu och vänter på att engelskan ska börja. Tidigare i dag har vi haft So, Språk och hemkunskap. nu börjar jag


Pussoch Kram Elin  

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards