loveislikeyou

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Elin A - 14 maj 2012 15:13

  


Ja idag har det varit en ganska vanlig skoldag. Inte hänt något specigelt. Jag har haft Studietid där man får jobba med vad man vill. Sen har jag haft matte. Efter det hade jag musik där vi jobbar med folkmusik frän olika världsdelar och länder. Sen hade vi englska där vi ser på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Sen på Fysiken så såg vi också på film men jag ville inte se på film igen så jag gick ut och satte mig och jobbade med annat. Sen just nu sitter jag kvar i skolan även om vi har slutat för att jag ska ha utveklingsamtal om 20 min så det var ingen ide att åka hem i mellan. Så vi får se hur det går. Men det går säkert bra jag kan inte tro något annat.



Puss och Kram   

Av Elin A - 14 maj 2012 11:06

 


Äntilgen en data. Jag har haft data förbud i hälgen för att jag åkte till casper i fredags utan att säga till mamma. Men jag har överlevt. För på lördagen åkte vi till trollhätan och hadlade. Sen var jag med Casper tills i går kväll. Det kommer komma ut bilder och video på när dem sätter up en sten av plast på tågstationens tak. Nu börjar jag


Puss och karm <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards