loveislikeyou

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Elin A - 18 maj 2012 10:15



Jag fick en kram av kaninen när jag gick in.


 


Det stod att de skulle vara glass till barnmenyn men jag fick också glass.  


Igår var jag på lidseberg men familjen och morfar med familj och Min moster med familj. Det var super kul även om det regnar i mällanåt. Men det är bevisat jag kan åka vad som hälst. Jag åkte atmosfear och efter det sagoslåttet. SÅ jag åkte ganska mycket. Sen åkte jag kanonen för första gången och det var för att Casper hade åkt och den och jag kunde inte vara sämre så då fick jag sätta mig och åka den. Jag fårstår varför den heter kanonen. Sen var vi inne och åt på central lidseberg eller vad den heter. Det var så himmla mysigt där inne. Jag och Moa åkte sagoslåttet 8 till 10 gånger i rad det sista gångerna så gick vi inte ens ur vagnen. Jag somnade nästan. Haha. Men mina skosnaren lyste. Det var häftigt. Sen när jag kom hem så pratade jag och Casper till 12 ungefär. I morses sov jag till 9 sen just nu pratar jag med Casper och hans kusiner på skype. 


 Puss och Kram Elin   

   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards