loveislikeyou

Direktlänk till inlägg 19 september 2013

19 September 2013<3

Av Elin A - 19 september 2013 22:00

   

Bild1: Plugga med en kompis

Bild2: Jag i scoutshorta 

 

Tänkte börja att säga att min fot är bättre och jag klarar mig utan kryckor nu men det gör lite ont endå.

 

Först idag hade vi ingen lektion men vill skulle sitta med manusalalys på shakespers pjäs " som du behagar". Jag va med en kompis och skulle läsa. Det var 105 sidor men kändes som mycket mer. Men det gick bra men tog sin tid. Så satt i kaffis coh hade höläsning för varandra.

 

Sedan på svenskan så hade vi barns språkutveckling. Det var intresant. Hade olika åsikter vad som var användbart för att ett barn som ska lära sig snacka. Vi fick jobba i grupp och skulle göra en powerpoint. Det gick bra men när vi skulle redovis så gick det inte min data. 

 

Sen skulle vi ha lektion med teater men vi fick ide och kulturhistoria i stället. Men det gick bra. Vi fick en täxt som vi skulle läsa i en grupp. Sen ska vi typ spela up en teater om den täxten. Det ska bli kul och lite spänande. 

 

Sedan var skolan slut men jag satt kvar med en kompis och jobbade med manuset. Det gick tungt i mällan åt men vilken lättnad när man äntligen var klar och bara hade frågorna kvar. Men det gick bra. Vi hade super kul. 

 

På bussen hem så läste jag tills jag nästna var vid min staion och då la jag ner boken och tittade ut och somnad... Så vaknade precis efter min station så fick gå av på nästa och gå en bitt. Det var lite jobbigt. 

 

Jag har även hunnit med scouter idag. Vi skulle orgentera det var jag och min syster och 3 killar till. Jag gick typ ssit hela tiden. men inte ensam. Gick och snackade med en kille å skrattade rätt så mycket. Men fotten gjorde ont när vi gick i skogen. Vi kom sent tillbaka. Mitt lag grundlurarade ett annat lag. För vi letade burkar och vi lurde dem att vi hittat  burken och skrek en bokstav och vi andra bara "nej du får ju inte säga " och " vad fan gör du" och det gick på det. Så vi hade super kul åt det. 

 

Just nu skriver jag med folk och ser på något som ja inte vet vad. Jag ska snart sova å jag inte somnar på bussen igen. 

 

Pöss och Kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin A - 5 juli 2016 00:32


  Akriviteten på denna blogg har varit extremt låg den senaste tiden. Jag tror att det beror  på många saker men en av dem är nog att jag har tröttnat på denna bloggen. Det har hänt en hel del i mitt liv det senaste så vill börja om på en ny blogg...

Av Elin A - 21 juni 2016 17:08

Av Elin A - 20 juni 2016 23:48

      För över en vecka sedan så var en av de bästa dagarna i mitt liv. Det var studentbalen. Jag hade sett fram emot denna dagen hur länge som hälst fixat en helt underbar klänning som jag fixat till. Mina kompisar var här innan och fixade mitt...

Av Elin A - 12 juni 2016 11:33

    I fredag så tog jag studenten. Jag tycker att det borde kännas specigellt nu men det käns lixom som vanligt. Jag hade iallafall en helt underbar dag. Igår så sov jag större delan av dagen så årkade värkligen inte blogga tyvärr. Just nu sitter...

Av Elin A - 9 juni 2016 21:41


  Imorgon smäller det. Jag är så sjukt taggad just nu. Vi har haft flakfix under kvällen och är såå nöjd med vårat flak. Imorgon tar jag alltså studenten. Jag kommer nog inte kunna uppdatera bloggen i morgon en ska försöka uppdatera min instagram ...

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards