loveislikeyou

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Elin A - 2 april 2014 21:45

     

 

Hade super kul på idrotten. Det var typ elevlektion och de körde stations övningar. Det var så jobbigt men så värt det. Endel var väldigt jobbiga som när man ska ner på mage och sedan upp och hoppa. Medans endel var enkla som att kasta ärtposar i en hink. 

 

Alltså ibland är håltimmar så jobbiga. Men ibland har man så himmla kul. Det beror lite på humör och sådant. Men idag var de bra.

 

Sedan hade vi matte. Det gick ganska bra. Vårat prov blev som tur var flyttat till en anna dag. Gud va skönt.

 

Efter skolan åkte jag och min syster till skövde och handlade. Jag köpt inte så mycket som jag trodde.

 

Just nu sitter jag i min säng och skypar med min pojkvän. Vi har varit tillsammans i 5 underbara månader med.

 

Vill även på mina om min fråge stund. Ni har tills lördag på er att ställa frågor. Svara på allt. Har fått in 20 frågor redan. Det gör mig glad.

 

Pöss och Kram <3 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards