loveislikeyou

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Elin A - 21 april 2014 21:45

   

 

Sov till tio idag. Det är länge för mig iallafall. Men låg i sängen till vid 12. Efter frukosten så såg jag och min syster på my litte pony. Gillade värkligen det när jag var liten. Jag och min syster blev glada när vi såg det så vi köpte två filmer. Vi han tyvärr inte se så mycket på det för vi skull hjälpa till med maten. 

 

Efter maten åkte vi till Lidköping för att handla lite. Men det var inte därför vi åkte ditt igentligen. Jag skulle på en sak med VISKASMN. Uppgiften var inte så svår. Vi skulle träffas för att ta en bild till en tväling. Men det dök typ upp 10 personer och det är 875 personer i gruppen. Det tycker jag är väldigt dåligt faktist. Vist man kan va sjuk eller ha annat förs sig eller bo för långr bort. Men serigöst det kan ju inte var något med 865 personer eller hur? Det är en sak att sitta bakom datan och gilla eller komentera <3. Men när det kommer till värkligheten så går det inte då fegar man ur. Jag kände mig så glad när jag så att gruppen var startad. Ännu gladare när den spredsig och det blev å många medlemmar eftersom gruppen står för något bra. Men alltså när jag kom ditt idag kändes det kallt eller vad man ska säga. Alla som var där kände varandera kändes det som och så jag viste vilka två var men kände dem inte. Men är man en sådan antimobbningsgrupp så borde det inte spela någon roll. Jag tycker helt klart att fler borde ha kommit speigell om man bor i Lidköping. Jag tror på denna gruppwn även om det gick dålig denna gånge. Förlåt om någon tog illa upp men skriv isåfall. 

 

Pöss och Kram<3 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards