loveislikeyou

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Elin A - 3 april 2014 21:45

       

 

Vet inte när jag var så här glad sist en hel dag. Men det har varit en undrbart rolig dag och jag ska berätta varför. 

 

Dagen började med teater. Vi satt och skrev karakträsannalys inför våran teater vi sak spela upp någon gång. Vi had super kul eller iallafall jag. Alla hade någon relaktion och allt blev super komlicerat men tillslut fattade vi endå hur allt hängde ihop och det blev super bra.

 

Sedan på svenska fick vi veta hur det gick på engelska nattonella muntligt. Jag fick  D. Jag är så stållt över det för jag ligger på E eller F i det. Som ni kanske fatta är inte engelska mitt starka ämne så det blev mig super glad. Fick även klart det sista finslipet på min svenska muntliga nationella. Bara hoppas att de oxå går väldigt bra.

 

På nästa teaterlektion så fick vi öva på att spela upp de vi hade gjort. Det kändes bra. Vi är så duktiga. Spelade även för några klasskompisar och de tyckte oxå att det såg väldigt bra utt det vi gjorde. Sedan såg vi även på när några andra spela. Sepcigellt när vi har samma grund men alla har gjort den på sitt sätt typ. 

 

Efter skolan åkte jag direkt till scouterna för att möta upp en kompis. Vi gick och käkade på en pizzeria. Vi skulle va tidigare på scouterna för att Vi var ledare idag för några minder. Vi behövde förbereda saker ute i skogen. En sorts repbana kan man säga med olika stationer på. Det var så himla kul. 

 

Ska snart packa för att jag ska åka till min pojkvän i morgon. De gör mig oxå glad för saknar han en massa. 

 

Glöm inte fråga på Svarar på allt. Svaren ser ni på lördag.

 

Pöss och Kram<3

 

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards