loveislikeyou

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Elin A - 23 april 2014 21:36

Är sååå irriterad nu.. hade skrivit ett bra blogg inlägg men sedan lägger vårt internet av så nu får ja blogga via mobilen som snart dör.. det är kul med livet

jaja idag har vi gått vickis på idrotten ganska jobbigt eftersom ja förlorat mycket kondition sedan i höstas

På rasten satt vi och spelade kort det gick faktsit bra för mig. Jag vann några gånger. Kollade även runt på lite bloggar å funderar hur jag kan förbättra min.

På matten började vi snacka om geometri. Det är inte så svårt hade genomgång i en timma med det. Så det kändes långt.

innan jag fick åka hem så skulle min teatergrupp bestämma kläder till våran uppvisning i morgon. Det ska bli så kul. Prova även endel skumma hattar.

När jag kom hem så övningskörde vi det gick ganska bra iallafall efter en bro. Innan var jag närvös. Var hos en som sålde möbler och tittade lite oxå.

När vi kom hem så kopplade vi datan till tv i köket och såg på första avsnittet av trolljägarna. För de hade inte jag sett och min lillasyster gillade det programmet.

Hoppas ja fått med allt nu

pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards