loveislikeyou

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Elin A - 8 april 2014 21:45

   

Idag regnade det. Jag gillar värkligen inte när det regnar. Gillar inte att bli blöt. Så det kan ju vara en anldning till att jag inte gillar regnet. Det regnade iallafall när jag stod och väntade på bussen. Först stod jag i busskuren men det regnade in. Sedna var jag så smart att jag ställde mig bakom den. Så då blev jag inte mera blöt i allafall. 

 

Det är en sådan jobbigt dag när jag kom mycket innan skolan börja så jag satt och såg på film. Jag började se på twhilight. Gud vad jag gillar dem filmer så himmla mycket. Sedan var det mat. Det var någon fisk så ja åt ärtor och ris. Det blev 2 mackor oxå. 

 

På historan såg de andra en film om stalingrad. Medans jag satt ute med några andra och sökte fakta om det. Jag hittade endel. Kändes kul att jag itne behövde sitta själv. De andra hade saker de behövde gör som de gjorde istället för filmen. 

 

Men på kultur och idehistoran gick allt snett. Vi skulle ha ett prov som vi inte kunde plugga till för att ingen fattade vad vi skulle ha för prov. Och det skulle inte ta så lång tid att göra så våran lärare i fredags. Men när vi kom ditt så skulle vi sitta hela lektionen ( 2 timmar och 40 min) utan rast och inte gå ut utom i nödfall typ toa. Jag fattade inget. Det gjorde mig lite deprimerad. Blev så himmla irriterad så att min hjärna typ låste sig. 

 

När ja kom hem så städade jag ännu mera. Jag fattar inte jag bara städar och städar. Men så kan de la va ibland antar jag

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards