loveislikeyou

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Elin A - 22 april 2014 21:15

       

 

Idag började skolan igen. Det kändes faktist ganska bra. Men när jag kom ditt så insåg jag att Historia läraren inte var där så jag kunde lika gärna tagit en senare buss. Men skulle till skolsyster så kunde endå inte ta en senare buss. 

 

På historian satt satt vi ibunken och förökte plugga till provet vi ska ha någon gång om andra världs kiget. Det gick ganska bra tycker jag. 

 

På kultur och idehistorian så gick vi igenom 90- talet. Det var kul. Gillade deta att våran lärare visade de sånger och filmer vi inte kände till och de vi kände till sjöng alla med. Det kändes mysigt på något sätt. 

 

När jag kom hem så fortsatte jag och min syster att se på my little ponny. Det var kul faktist. Jag satt och fixade minna naglar. Jag filade och målade dem. Fixade även lite här på bloggen. 

 

Såg även på förra veckans avnsitt av trolljägarna. Eftersom vi inte har 3:an så får jag se det på datan. Och har helt änkelt inte gjort det förens idag. Det är synd för jag gillar värkligen den serien eller vad man ska kalla det. För er som inte vet handar det om några som har blivit utsatta för nät hat och så får de hjälp att konfrontera dem som har utsat dem för detta. Gillar tanken på att det finns sådan som värkligen vågar konfrontera så som dem gör här.

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards