loveislikeyou

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Elin A - 7 april 2014 22:00

       

 

Förlåt så mycket för att jag inte bloggade igår. Tänkte faktsit göra det med sedan blev klockan så mycket. 

 

Men jag börjar berätta lite om min går dag då. Jag var ju hos min pojkvän som ni vet. Vi gjorde inte så mycket såg på film, satt vid datan. Typ de vanliga. Men sedan kom han med en underbar ide. Att i skulle baka. Så det blev så. Vi bakade chokladbollar. Fast jag blev typ utvisad ur köket för att jag åt av smeten. Men de blev goda tillslut. Sedan åkte jag tyvärr hem oxå. När jag kom hem så fick jag sådan energi någon stans ifrån vet inte vart ifrån. Men jag städade å plockade slängde massa saker ur mitt rum. Det kändes super bra fakrist.

 

Idag så har jag haft svenska nationella. Det kändes väldigt bra. Det var spänande att lyssan på alla andras skaer de snacka de om. 

 

Vi hade dans istället för engelska men det gjorde abslout ingen ting för det var super kul. Jag kunde värkligen inte sluta le så himmla underbart. 

 

När jag kom hem så fick ja sådär engergi igen så jag bakade bröd och tvättade en tävttmaskin. Sedan när min syster kom hem så hjälpte jag henne att städa på sitt rum. Vi ränsade bladn utklädningskläderna, hennes pyssel och bland massa gossedjur. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards