loveislikeyou

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Elin A - 10 april 2014 21:15

       

 

Idag är det tydligen bulle med bulle dagen. Jag fick veta att det var så att man ska äta en fralla och i den så har man en typ mosaad chockladboll. Ja har inte ätit de tyvärr. Det värkar ganska gott. 

 

På förtsa teaterlektionen hade vi bara uppvärning. Lite skumt för vi skulle bara sitta och titta på när dansarna hade sina soloredovsningar. De var ju super duktiga. Det var väldigt roligt att se på deras danser.

 

På svenska såg vi de sista redovisnarna av muntliga nationella. det var spännande. Eftersom de flästa har valt helt olika ämnen att snacka om. Så de va oxå väldigt bra genomfört.

 

Som ni kan se så hade vi godare mat idag än igår. Det var påskbord. Men det fanns skumt nog ingen påskmust. Men de spelar ingen roll för jag gillar endå inte det. Men annars var det la inget fel på maten idag tyckte jag.  

 

På teatern så fick vi spela upp vår grupparbeten inför de andra teatrarna i min klass. Det var väldigt kul. Jag var inte så närvös som ja trodde att jag skulle vara. Men det kändes bra. Vi skulle jobba lite mera med att bygga upp våran ångest eftesom vi är inlåsta med en pistol och folk blir dödade. 

 

När jag kom hem från skolan så gick jag bara runt för det fanns inget mer jag kunde plocka med på mitt rum så jag gjorde inte så mycket. 

 

På scouterna så hade vi 100 m eld igen. Det var super kul. För denna gången hade de gjort de svårare genom att lägga till olika stationer. Men till det viktiga mitt lag van och det innebär att vi var helt klart det bästa laget. Eller så kanske vi hade tur men jag tror på det första allternativet. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards