loveislikeyou

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Elin A - 9 april 2014 22:30

       

 

Idag såg ja för första gången på trolljägarna. Det var ju superbara pogram. Jag såg det på tv3play. Det tycker jag värkligen ni borde se. 

 

På idrotten dansade vi bugg. Det var väldigt kul. Jag blev faktist inte så yr som ja blev sist. 

 

Ni kan se bild på våra skolmat idag. Det stod kyckling wok men jag är lite osäker på vad det egentligen är. Sedan spelade vi kort det var väldigt kul.

 

På matten jobbade vi på inför provet. Det gick la sådär. Men vi fick kaka idag bara för att vi inte fick det igår. Så det var väldigt gått.  Matte lektionen käns mycket längre om man inte har genomgång halva tiden märkte jag. 

 

När jag kom hem så städade jag typ. Haha käns inte som jag gjort annat än att städa hemma denna veckan. Men så är det ibland. Jag är väldigt taggad på att få nya möbler. Derför städar jag så mycket. Bara hoppas att jag får de jag vill ha. 

 

Pöss och Kram<3 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards