loveislikeyou

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Elin A - 4 februari 2015 20:46

Så fick köra min kompis till mötet idag. Tack och lov hade jag en till som hjälp. En tips är att inte köra någon i rulstol när det är snö och dåligt skåttat.

På ssu mötet åt jag och mina kompisar grejade med nutella. Såå gott ju. Var länge sedan jag åt nutella. Men åt nog något mycke för har ont i magen nu.. Men de var det värt.
Imorgon är det nutellans dag.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 4 februari 2015 10:45

Har ett svårt val just nu. Vad jag ska läsa på individuella val. Just nu läser jag matte 2b. Men nu är det dags att välja inför nästa det står mellan matte 3b, fotto eller grafisk bild. Detta är ju super svårt att kunna välja vad man ska göra. Men tror att det lutar mot fotto. Fast kanske kan ha Matte 3b som utökad kurs. Har ingen aning om vad jag ska välj super jobbigt ju. 


Pöss och Kram<3

   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards