loveislikeyou

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Elin A - 5 februari 2015 15:02

Vi hade en super kul idrotts öving en sådan övning som jag iallafall inte tänkte på att jag tränade. Det hette "skidskytte". Det går ut på att man är i lag. Vi var i fyra lag. Sedan ska man springa fram till en matta och lägga sig ner och sedan kasta ätpåsar i en hink. Träffar man får man springa vidare men missar man får man springa ett straffvarv för varje miss. När man kommer till sitt lag så är det nästas tur. När alla gjort det så ska de börja om och då ska man stå på knä samma prinsip och sist ska man stå upp på samma sätt när alöa gjort detta och sista är i mål så har man vunnit. Super kul.

Av Elin A - 5 februari 2015 07:22

Utnytjar just nu bussresan till att plugga på en teater uppgift. Käns super bra. Fast inset att bussen inte har de bästa selfi ljuset. Men det löser väll dig. Ät iallafall klar med uppgiften. Bara att skicka in den när jag kommer till skolan.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards