loveislikeyou

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Elin A - 12 februari 2015 22:40

Äntligen fått färdigt min klänning. Jag är super nöjd även om det ser ut sim att jag inte har några bröst. Den är pride inspererad. Jag kommer bära denna på ett specigelt tillfälle.

Av Elin A - 12 februari 2015 13:56

Så har bakat bröd idag. Det blev super gott.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 12 februari 2015 10:51

Jag skrev för några dagar sedan vad jag tyckte om ros utdelning i skolorna. Jag fick med mig friends i detta och nu har dem publiserat en artikel på deras hemsida om detta där jag är med och komenterar. Det finns mycket bättre sätt att fira inför alla hjärtans dag än att dela ut rosor till endel av eleverna. Här kommer endel andra förslag som skolar kan jobba med istället. Länk till artiklen finns häääär.

  • Låt eleverna i klassen göra kort med fina budskap på, sedan får alla dra varsitt kort. På så sätt får alla elever ett fint kort.
  • Arrangera en aktivitetsdag med samarbetsövningar, lekar och roliga aktiviteter för alla på skolan – gärna på tema vänskap.
  • Låt alla elever skriva budskap på hjärtformade post-it lappar och sätt upp på skåpen så att alla får ett fint budskap på sitt skåp.
  • Dela ut godishjärtan (eller frukt) till alla i klassen.
  • Ha öppen dörr till personalrummet och välkomna elever in
  • Se en film om vänskap tillsammans i klassrummet eller aulan.

Pöss och Kram<3


 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards