loveislikeyou

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Elin A - 25 februari 2015 20:47

Det var länge sedan jag var såhär taggad på en skoluppgift. Jag jobbar ju om mobbning på historian och jag kommer frammåt jag har jobbat med det sedan jag kom hem från ssu sedan dushat och nu jobbar jag igen. Det är super kul. Hoppas det blir lika bra som jag hade tänkt. Kollar även på lite youtube samtidigt.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 25 februari 2015 08:16

Glädje:

Glädje för mig är när jag är med mina vänner på scoutläger. Det är underbart att hitta nya vänner på nya spännade ställen och uveckla mig.

 

Sorg:

Denna bilden käns ledsan för att man särjer eller står vid en gav för att huvudet är nedåtböjd.

 

Ilska:

När man misslyckas med något som man vet att man kan klara det.

 

Rädsla:

jag har många rädslor men dem fälsta är såddan som inte finns utan att man bara är rädd för att det kan vara farligt.  Utan det sitter bara i huvudet och då passar den klasiska med monster under sängen. 

 

Pöss och kram<3


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards