loveislikeyou

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Elin A - 9 februari 2015 18:35

Så åker tåg mot min kille nu då. Äntligen slapna av efter en häktisk dag. Äter kycklingsalad och ser på camp rock 2. Det är ganska mysigt att åka tåg ändå. Men gillar inte när det är mörkt har en stor mörkrädsla.

Pöss och kram<3

[Bild]

[Bild]

Av Elin A - 9 februari 2015 16:01

Så då har jag övningskört för andra gången med en lärare. Det käns väldigt bra måste jag säga. Det svåra är höger och vänster för det sabbar ju lite med höger reglen oxå. Men det äe bara träna. Men gillar att sitta bakom ratten det käns bra och vuxet.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 9 februari 2015 12:07

Idag har dagen börjat bra. Det var frukost på scouterna och planering inför förnidagens aktivitet för fritidset. Vi hade spindelnät som ni ser. Man ska ta sig igenom med sin grupp utan att nudda tråden. Man fick även tästa på att tända med tendstål och vi hade en del lekar oxå. Super kul var det.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards